fbpx
Online Chat 0800 166 556

Objednávanie
a Infoservis

Online Chat Online chat

Napíšte nám

Objednávanie Nákup

Rýchla objednávka

Dochádzkový systém

Využívajte multifunkčné Karty DOXX aj na evidenciu dochádzky a nastavte si jej spracovanie podľa vlastných potrieb. Vďaka unikátnemu prepojeniu Kariet DOXX so systémom Humanet máte všetky zamestnanecké benefity vrátane dochádzky na jednom mieste.

null
Unikátne prepojenie multifunkčných Kariet DOXX so systémom Humanet
null
Prístup z akéhokoľvek zariadenia pripojeného na internet
null
Na jednej Karte DOXX všetky zamestnanecké benefity aj dochádzka
null
Online schvaľovanie neprítomností a sledovanie dochádzky
null
Úspora času znížením papierovej a tabuľkovej evidencie dochádzky
null
Efektívne a dostupné riešenie dochádzky pre malé aj veľké firmy

Prepojenie Kariet DOXX so systémom Humanet

V spolupráci so spoločnosťou HOUR prinášame automatizované riešenie dochádzky, vďaka ktorému ušetríte čas a znížite chybovosť v evidencii zamestnancov. Prepojenie multifunkčných Kariet DOXX s online ekonomickým systémom Humanet poskytuje pohodlné a efektívne spracovanie bežnej HR agendy. Navyše je to veľmi jednoduchý spôsob, ako sprístupniť informácie o dochádzke svojim zamestnancom.

Dochádzka prehľadne a online | DOXX - Stravné lístky

Praktické výhody pre zamestnávateľa

 Ekonomický systém Humanet predstavuje modernú a bezpečnú online alternatívu pre plánovanie a spracovanie dochádzky. Využitím multifunkčných Kartiet DOXX na online zaznamenávanie dochádzky priamo do Humanetu tiež ušetríte náklady na dochádzkové karty od iných dodávateľov. Všetky elektronické benefity (gastrolístky, pitný režim, benefitné poukážky, rekreačné poukazy) tak máte spolu s evidenciou dochádzky zastrešené na jednom nosiči.

Bezpečná dochádzková Karta DOXX na online evidenciu
Úspora nákladov - zamestnanecké benefity aj dochádzka s 1 kartou
Garancia včasného zapracovania legislatívnych zmien
Údaje v bezpečnom cloud prostredí, kedykoľvek dostupné podľa potreby

Užitočné výhody pre zamestnanca

Svoju skvelú multifunkčnú Kartu DOXX vyžijete aj na ďalší benefit, akým je práve dochádzka. Príchody a odchody si „blinkáte“ pohodlne priamo kartou, a na webe Humanet si zase kedykoľvek skontrolujete svoju evidenciu či zadáte priepustky. Jednoduché, praktické a ekologické.

Zaznamenávanie dochádzky priamo Kartou DOXX
Elektronické žiadanky - dovolenka, lekár, služobná cesta, home-office
Prehľad dochádzky kedykoľvek cez web Humanet
Ku Karte DOXX automaticky aj ďalšie výhody - napr. Zľavový svet

 Dochádzkový systém Humanet ponúka široké možnosti

  • Nastavenie podľa potrieb

    Možnosti časových korekcií/zaokrúhľovaní príchodov a odchodov z práce podľa politiky spoločnosti, široké spektrum nastavenia výpočtov nad dochádzkovými dátami, definovanie nadriadenosti a podriadenosti, viacúrovňový schvaľovací proces a mnohé ďalšie.

  • Prehľady v reálnom čase

    Prehľad aktuálne prítomných/neprítomných zamestnancov na pracovisku, dochádzkových záznamov zamestnancov organizácie, sumárnych položiek za definovateľné obdobia (deň, týždeň, mesiac, rok, vybrané obdobie).

  • Zostavy a exporty

    Mesačný protokol vyhodnotenej dochádzky, zostava na sledovanie dodržiavania nepretržitého odpočinku zamestnancov, zostava na stanovenie nároku na rekondičný pobyt, nadčasovej práce, zostava porovnávajúca plán dochádzky, nasnímaných transakcií a skutočne vyhodnotenej dochádzky zamestnancov, harmonogramy pracovných kalendárov, export zobrazených údajov všetkých evidencií do MS Excel.

  • Automatická synchronizácia

    Automatická synchronizácia osobných údajov s modulom personálne údaje, import žiadaniek z modulu schvaľovanie neprítomnosti.

  • Hromadné funkcie

    Hromadné plánovanie pohotovostí zamestnancov po strediskách, prípadne za celú organizáciu, hromadné plánovanie a schvaľovanie dochádzky a podobne.

Riešenie v spolupráci so spoločnosťou HOUR

Softvérová spoločnosť HOUR, spol. s r.o. vyvíja, implementuje a zabezpečuje aktívnu podporu pre vlastné riešenia z oblasti riadenia ľudských zdrojov – miezd, personalistiky, účtovníctva a dochádzky. Už od roku 1993 pomáhajú firmám poskytovaním inovatívnych, komplexných a spoľahlivých riešení viesť podnikovú agendu efektívne, jednoducho a s prehľadom. Spoľahlivý systém s profesionálnou podporou spracováva dochádzku viac ako 120 000 zamestnancom z malých i veľkých firiem.

Kontaktný formulár


0800 166 556
Objednávanie a infoservis
Call Now Button