fbpx

Prevádzky

Zvýšte tržby vašej prevádzky vďaka spolupráci s nami a prijímaniu elektronických aj papierových produktov fpoho (predtým DOXX). Sme spoľahlivým partnerom pre všetky prevádzky – reštaurácie a bistrá, potraviny, obchody, e-shopy, športové a kultúrne strediská, rekreačné centrá, ubytovacie zariadenia, detské tábory. Navyše, s nami môžete akceptovať eDaršeky aj bez vlastného POS terminálu, vďaka unikátnej službe Platobná brána DOXX.

Akceptovanie eStraveniek na fšekarte šetrí čas pri uzávierkach.

Stravenky stabilne ako najobľúbenejší zamestnanecký benefit.

Prijímanie e-produktov existujúcim POS terminálom aj cez Platobnú bránu DOXX.

Neustále sa zvyšuje počet hostí platiacich za obed a rekreáciu elektronicky – fšekartou.

Milióny Straveniek a Daršekov v obehu = vysoká kúpna sila.

Vďaka rekreačným poukazom zvýšený dopyt po ubytovacích balíkoch a letných táboroch.

Produkty a výhody ich akceptovania

Naše papierové aj elektronické produkty denne používajú tisíce ľudí, ktorí potrebujú svoje poukážky niekde minúť. Využite tento silný potenciál a akceptujte vo vašej prevádzke Stravenky, Daršeky aj Rekre poukazy. Všetky druhy elektronických produktov má platiaci zákazník na jednej multifunkčnej fšekarte.

doxx vyhody pozadie 4 - Prevádzky

Stravenky

doxx vyhody pozadie 3 - Prevádzky

Daršeky

doxx vyhody pozadie 2 - Prevádzky

Rekre poukazy

Prijímanie fšekariet cez POS terminál

Každý nový spôsob platby automaticky prináša prevádzkam nových zákazníkov. Umožnite im platiť moderne kartou alebo mobilom a zazmluvnite sa na prijímanie elektronických produktov DOXX (Stravenky, Rekre poukazy, Daršeky). Postačuje vám funkčný POS terminál. Prijímanie fšekariet je možné ihneď po technickej synchronizácii medzi nami a vašim terminálom, spustenie trvá priemerne 7 – 14 pracovných dní.

Pre fungovanie fšekariet je dôležité mať evidované u nás správne číslo každého vášho POS terminálu (jedinečné TID číslo). V prípade výmeny terminálu za nový alebo aktuálne pri prechode na eKasu je pravdepodobné, že sa číslo TID zmení. Pri zmene POS terminálu a TID čísla je nutné nám nahlásiť nové údaje. A to písomne na email infoservis@doxx.sk alebo poštou na adresu sídla spoločnosti DOXX – Stravné lístky, Kálov 356, Žilina 010 01.

Prijaté platby sú bez transakčných poplatkov

POS terminál sám rozozná, z ktorého e-produktu je platba

Platby prebiehajú rýchlo, bezkontaktne, bez doplatkov

Spätný výkup automaticky priamo na bankový účet

Prijímanie fšekariet cez internet – Platobná brána DOXX

Platobná brána DOXX predstavuje moderný virtuálny terminál, cez ktorý jednoducho prijímate internetové platby fšekartami. Takýmto šikovným riešením viete akceptovať rekreačné poukazy, eStravenky aj eDaršeky bez toho, aby ste mali klasický POS terminál. A navyše bez transakčných poplatkov. Všetky online platby zrealizované cez Platobnú bránu DOXX sa automaticky kumulujú vo vašom konte Zákazníckej zóny. Tento postup je rovnaký, ako pri prijímaní fšekariet cez klasický, pevný POS terminál. Po prihlásení do Platobnej brány DOXX máte k dispozícii až 4 spôsoby, ako viete zákazníkovi vygenerovať platobné inštrukcie na online platbu.

Platobné podklady prídu zákazníkovi na jeho e-mail

Platobné podklady prídu zákazníkovi SMS správou

QR kód s platobnými údajmi si zákazník načíta priamo u vás

Priama online platba do vašej Platobnej brány DOXX

Príklady použitia Platobnej brány DOXX

  • Detský tábor nemá POS terminál, ale chce výjsť zákazníkovi s Rekre poukazom na fšekarte v ústrety. Využije moderné riešenie a prijme platbu fšekartou cez internet. Rodičom dieťaťa po dohode vygeneruje platobný príkaz na email, a to voľbou „Poslať žiadosť o platbu emailom“.
  • Reštaurácia v penzióne používa klasický POS terminál, kde prijíma aj eStravenky na fšekarte. Na recepcii ubytovacej časti majú zvýšený záujem hostí o platbu rekreačnými poukazmi. Penzión však už nechce ďalší POS terminál, tak sa rozhodne pre bezplatné riešenie Platobnou bránou DOXX. Zákazník si telefonicky rezervuje pobyt a chce platiť fšekartou. Ešte počas telefonátu môže recepčná poslať platobné inštrukcie zákazníkovi cez SMS, a to voľbou „Poslať žiadosť o platbu SMSkou“.

Návod pre prevádzky, ako získať a používať Platobnú bránu DOXX

  • Internetové pripojenie

    Na prijímanie online platieb fšekariet vám postačuje internetové pripojenie. Nepotrebujete žiaden POS terminál ani zmluvy s bankami. Internetové platby prebiehajú priamo na zabezpečenej stránke https://doxxlistky.sk/platobna-brana-doxx.

  • Zmluva s DOXX – Stravné lístky

    Uzatvoríte zmluvu na akceptovanie Rekre poukazov alebo eStraveniek, a vyznačíte v nej tento virtuálny spôsob prijímania platieb. Ak požadujete rozlišovať online platby podľa jednotlivých prevádzok (napr. kvôli účtovníctvu), uvediete to tiež do nej. O zmluvu môžete online požiadať aj tu.

  • Prihlasovacie údaje

    Po spracovaní zmluvy dostanete od nás email s prihlasovacími údajmi do Platobnej brány DOXX. Hneď od prvého prihlásenia je online terminál pripravený na používanie

  • Online platby Kartou DOXX

    Pri každej novej žiadosti o online platbu vyplníte stručnú identifikáciu platby. Zároveň vyberiete, akým spôsobom budú zákazníkovi doručené platobné inštrukcie na realizáciu úhrady

  • Prehľad transakcií

    V menu Transakcie nájdete prehľad platieb ako aj informáciu, či boli jednotlivé online platby už uhradené. Úhrady bežnými platobnými kartami nie sú cez Platobnú bránu DOXX možné, preto v tomto prehľade nie sú.

Preplatenie elektronických a papierových produktov

Pri podpise príslušnej zmluvy si vyberte spôsob preplatenia, a to buď automatický, alebo manuálny. Suma preplatených elektronických produktov (eStravenky, Rekre poukazy, eDaršeky) bude pripísaná na účet prevádzky nasledujúci pracovný deň. Pripravujeme pre vás aj novinku Horeca kartu.

Automatický výkup

V prípade automatického preplatenia si určíte, ako často sa vám bude tržba z e-produktov pripisovať na váš bankový účet, pričom minimálna frekvencia je 10 kalendárnych dní. Preplatenie prebieha úplne automaticky, bez potreby osobitnej žiadosti či prihlasovania sa do Zákazníckej zóny.

Prvotné nastavenie automatického výkupu zabezpečíme za vás. Frekvenciu si môžete kedykoľvek zmeniť cez svoje konto v Zákazníckej zóne.

Automatické preplatenie Štandard

Ak preferujete výkup 1 x mesačne ku konkrétnemu dátumu, potom si vyberte tento najpoužívanejší spôsob výkupu.

Automatické preplatenie Extra

Pri tomto spôsobe si zvolíte vlastnú frekvenciu preplácania, minimálne 10 kalendárnych dní.

Manuálna žiadosť o preplatenie

Manuálne preplatenie elektronických produktov prebieha jednorazovo, po prihlásení do Zákazníckej zóny a zvolením príslušného tlačidla v menu Výkupy. Minimálna frekvencia je 10 kalendárnych dní.

Prevod na bankový účet

1. Papierové stravné lístky DOXX uplatnené vo vašej prevádzke spočítajte a vypíšte súpisku.
2. Lístky so súpiskou doručte osobne, poštou či kuriérom na adresu: DOXX – Stravné lístky, Výkupy, Kálov 356, 010 01 Žilina.
3. Po prijatí a kontrole lístkov a súpisky prevedieme finančné prostriedky na bankový účet prevádzky.
4. Následne na vašu adresu zašleme daňové doklady.

Vyplatenie v hotovosti – Bratislava, Žilina

1. Aspoň 1 pracovný deň pred plánovaným odovzdaním lístkov nahláste do 12.00 hod. na pobočke Bratislave (do 27. 4. 2023) alebo Žilina avízo – teda názov a IČO firmy, meno poverenej osoby a celkovú hodnotu lístkov, ktoré chcete vymeniť za hotovosť.
2. Výška jednorazového preplatenia lístkov a poukážok je maximálne 1.500 EUR.
3. Pre identifikáciu si so sebou prineste aj pečiatku firmy a preukaz totožnosti (občiansky preukaz alebo pas).
4. Naši zamestnanci prepočítajú stravné lístky, skontrolujú vaše doklady, vyplatia vám finančnú hotovosť a odovzdajú daňové doklady.

Odovzdanie v sieti METRO

1. Stravné lístky odovzdajte na Pulte služieb zákazníkom v predajni METRO na Slovensku a podpíšte odovzdávací protokol.
2. METRO nám lístky doručí.
3. Všetky stravné lístky skontrolujeme a informujeme METRO o výške peňažnej sumy, ktorú môžete využiť na nákupy vo všetkých METRO prevádzkach.
4. Do 7 pracovných dní od odovzdania lístkov môžete túto peňažnú sumu využiť na nákup v ktorejkoľvek prevádzke METRO na Slovensku.

Prevod na bankový účet

1. Daršeky DOXX Plus uplatnené vo vašej prevádzke spočítajte a vypíšte súpisku.
2. Poukážky so súpiskou doručte osobne, poštou či kuriérom na adresu: DOXX – Stravné lístky, Výkupy, Kálov 356, 010 01 Žilina.
3. Po prijatí a kontrole poukážok a súpisky prevedieme finančné prostriedky na bankový účet prevádzky.
4. Následne na vašu adresu zašleme daňové doklady.

Elektronické produkty

Pri podpise príslušnej zmluvy si vyberte spôsob preplatenia, a to buď automatický, alebo manuálny. Suma preplatených elektronických produktov (eStravenky, Rekre poukazy, eDaršeky) bude pripísaná na účet prevádzky nasledujúci pracovný deň. Pripravujeme pre vás aj novinku Horeca kartu.

Automatický výkup

V prípade automatického preplatenia si určíte, ako často sa vám bude tržba z e-produktov pripisovať na váš bankový účet, pričom minimálna frekvencia je 10 kalendárnych dní. Preplatenie prebieha úplne automaticky, bez potreby osobitnej žiadosti či prihlasovania sa do Zákazníckej zóny.

Prvotné nastavenie automatického výkupu zabezpečíme za vás. Frekvenciu si môžete kedykoľvek zmeniť cez svoje konto v Zákazníckej zóne.

Automatické preplatenie Štandard

Ak preferujete výkup 1 x mesačne ku konkrétnemu dátumu, potom si vyberte tento najpoužívanejší spôsob výkupu.

Automatické preplatenie Extra

Pri tomto spôsobe si zvolíte vlastnú frekvenciu preplácania, minimálne 10 kalendárnych dní.

Manuálna žiadosť o preplatenie

Manuálne preplatenie elektronických produktov prebieha jednorazovo, po prihlásení do Zákazníckej zóny a zvolením príslušného tlačidla v menu Výkupy. Minimálna frekvencia je 10 kalendárnych dní.

Stravenky
Prevod na bankový účet

1. Papierové stravné lístky DOXX uplatnené vo vašej prevádzke spočítajte a vypíšte súpisku.
2. Lístky so súpiskou doručte osobne, poštou či kuriérom na adresu: DOXX – Stravné lístky, Výkupy, Kálov 356, 010 01 Žilina.
3. Po prijatí a kontrole lístkov a súpisky prevedieme finančné prostriedky na bankový účet prevádzky.
4. Následne na vašu adresu zašleme daňové doklady.

Vyplatenie v hotovosti – Bratislava, Žilina

1. Aspoň 1 pracovný deň pred plánovaným odovzdaním lístkov nahláste do 12.00 hod. na pobočke Bratislave (do 27. 4. 2023) alebo Žilina avízo – teda názov a IČO firmy, meno poverenej osoby a celkovú hodnotu lístkov, ktoré chcete vymeniť za hotovosť.
2. Výška jednorazového preplatenia lístkov a poukážok je maximálne 1.500 EUR.
3. Pre identifikáciu si so sebou prineste aj pečiatku firmy a preukaz totožnosti (občiansky preukaz alebo pas).
4. Naši zamestnanci prepočítajú stravné lístky, skontrolujú vaše doklady, vyplatia vám finančnú hotovosť a odovzdajú daňové doklady.

Odovzdanie v sieti METRO

1. Stravné lístky odovzdajte na Pulte služieb zákazníkom v predajni METRO na Slovensku a podpíšte odovzdávací protokol.
2. METRO nám lístky doručí.
3. Všetky stravné lístky skontrolujeme a informujeme METRO o výške peňažnej sumy, ktorú môžete využiť na nákupy vo všetkých METRO prevádzkach.
4. Do 7 pracovných dní od odovzdania lístkov môžete túto peňažnú sumu využiť na nákup v ktorejkoľvek prevádzke METRO na Slovensku.

Daršeky
Prevod na bankový účet

1. Daršeky DOXX Plus uplatnené vo vašej prevádzke spočítajte a vypíšte súpisku.
2. Poukážky so súpiskou doručte osobne, poštou či kuriérom na adresu: DOXX – Stravné lístky, Výkupy, Kálov 356, 010 01 Žilina.
3. Po prijatí a kontrole poukážok a súpisky prevedieme finančné prostriedky na bankový účet prevádzky.
4. Následne na vašu adresu zašleme daňové doklady.

Papierové stravné poukážky DOXX 2023 môžete v svojej prevádzke prijímať do konca roka 2023. Ich preplatenie je možné až do 31. januára 2024. Detailné informácie o emisii 2023 nájdete v tomto pdf dokumente.

DOXX SL vzor 2023 6 80 300x193 - Prevádzky

Daršeky DOXX Plus 2023-2024 môžete v svojej prevádzke prijímať do konca roka 2023. Preplatenie je možné do 31. januára 2025. Detailné informácie o emisii 2023-2024 nájdete v tomto pdf dokumente.

DOXX BP vzor 2023 300x193 - Prevádzky

Spolupráca

Radi by ste prijímali naše elektronické alebo papierové produkty a získali tak nových zákazníkov? Zadajte si zmluvné údaje online alebo nám pošlite kontaktný formulár. Následne s vami dohodneme všetko potrebné.

    Vzory platných Straveniek, Daršekov, fšekarty a označenie akceptačných miest

    Dokumenty na stiahnutie

    00421415005278
    Objednávanie a infoservis
    Call Now Button